Anthos de Elena Petrea Kyrintzis, Editura Velvet Story – recenzie

Elena Petrea Kyrintzis

Editura Velvet Story

Nr. pagini: 400

O amintire...
Amalia Smith simte în adâncul sufletului toată iubirea pe care i-o poartă bărbatului din fața ei, chiar dacă amintirile îi sunt învăluite în ceață. Prezența și privirea lui o răscolesc, îi provoacă fiori de plăcere, dar nu poate să nege și senzația de teamă. Atracția lor are puterea să șteargă orice urmă de durere, însă nu se pot ascunde de întunericul secretelor lui.

Un sacrificiu...
Presimțirea că Robert Walsh se ferește să îi arate toate fețele adevărului se adeverește când Amalia descoperă umbrele trecutului. Impunător și rece într-o clipă, seducător și pasional într-alta, Robert ar face imposibilul pentru a o feri din calea pericolului. Dar în final, cine se va sacrifica pentru iubirea lor? Lumea le este dușman, Congregația își cere prețul, regulile nu pot fi încălcate.

Un secret...
Detectivul Jake Carter este nevoit să își împartă atenția între rezolvarea unui caz major și cel al dispariției femeii pe care o iubește. Puțin are să știe că în inima tuturor conflictelor se află o singură persoană, iar viața lui se va schimba. În joc nu este doar simpla prindere a infractorului, ci și soarta persoanelor dragi.

Anthos” este o poveste de iubire emoționantă și tulburătoare, scrisă cu sufletul și inima, un mistery-romance fermecător, în care Elena Petrea Kyrintzis imaginează un scenariu cu un fir narativ care se țese deopotrivă din pasiune, emoție, erotism, mister și adrenalină. Autoarea descrie cu talent, senzualitatea, tensiunea erotică și atracția nestăpânită dintre protagoniști, dar și misterul care învăluie trecutul fiecăruia, enigmele ce se cer rezolvate dincolo de pasiune și plăcere, reușind să atragă cititorul în trăirile personajelor, dând speranța că doi oameni copleșiți de trecut pot găsi, cu ajutorul iubirii, împreună, calea spre fericire.

Totul începe când Amalia Smith, o tânără de douăzeci și șapte de ani, se trezește amnezică, în spital, stare datorată unui accident în care este lovită de o mașină. Vegheată de Robert Walsh, cel care afirmă că este iubitul ei, un bărbat plin de contraste – umbre și lumină, blândețe și duritate, căldură și indiferență – sexi și misterios, Amalia se chinuie să stoarcă orice frânturi de amintiri ascunse în ungherele memoriei, care ar reprezenta răspunsul la nenumăratele întrebări ce o macină: Cine este Robert? Sunt ei cu adevărat „iubiți”? Care a fost viața ei înainte de accident? Cine este ea? Ceea ce a pățit reprezintă un accident nefericit, sau cineva intenționează să o ucidă?

Contrariată de multitudinea fațetelor personalității iubitului ei, dar și speriată de situația în care se află, Amalia vrea răspunsuri, fiind decisă să elucideze enigmele din jurul trecutului lor comun, mai ales că între ei există o chimie puternică, o atracție irezistibilă, dorință arzătoare. Ușor de zis, greu de făcut, pentru că Robert este un bărbat misterios, cu multe secrete, în ceea ce privește atât trecutul cât și prezentul, evitând cu dibăcie întrebările puse de către aceasta. Tânăra își dorește adevărul, dar oare este pregătită să-l înfrunte? Și, deși mintea ei nu posedă încă amintiri, inima recunoaște, în secret, emoția ce scânteiază, pasiunea care erupe și dorința tulburătoare atunci când se află în preajma lui Robert. Amalia a crescut într-un orfelinat, știe ce înseamnă abandonul și suferința, purtând în suflet traumele existenței nefericite de care a avut parte, cu o copilărie în care un singur băiat a fost sprijinul ei, prietenul ei, Jake Carter. Curajoasă, luptătoare, posedă o extraordinară sensibilitate și capacitate de a iubi, fiind înzestrată din plin cu empatie și naturalețe.

Prin intermediul descrierilor elegante și ample ale locurilor, prin detaliile cadrelor oferite cu generozitate de către autoare, pătrundem în atmosfera spectaculoasă, plină de lux, a vieții lui Robert, o lume în care miza este dată de putere și invincibilitate.

Robert Walsh este un avocat de succes, un bărbat ale cărui secrete sunt de fapt secretele deținute de puternica lui familie. Enigmatic, își ține trecutul bine ascuns și prezentul învăluit în mister, pentru că și-a construit renumele prin colaborarea cu personaje dubioase, oameni puternici, influenți, dar controversați. Această latură a vieții lui nu este cunoscută decât de menajera casei, Nana, o femeie de o bunătate extraordinară, care s-a aflat lângă el încă din momentul sosirii lui în lume și care i-a dăruit, necondiționat, dragostea și înțelegerea pe care nu le-a primit decât pe bucăți de la părinții lui, decedați prematur într-un ciudat accident de mașină.
A fost crescut de bunic, un personaj malefic, oribil, care i-a modelat caracterul și viața încă din copilărie, prin violența, duritate și agresivitate, „pregătindu-l” să devină ceea ce doar sufletul lui gol dorea. Un dement extaziat, insensibil, care se delecta producând suferință propriului nepot!

Deși, aparent, afișează duritate, fiind un suflet chinuit de demonii trecutului, și manifestă aproape permanent o obsesivă dorința de control, Robert dezvăluie o vulnerabilitate surprinzătoare în ceea ce o privește pe Amalia, căreia îi oferă siguranță, promițându-i să lupte împreună pentru dragostea lor și să o apere chiar cu prețul vieții lui de cei care, cu aroganță, se cred atotputernici, invincibili și îndreaptățiti să schimbe destine după bunul plac, să calce în picioare sentimente, să-i folosească drept pioni în marele joc al omenirii numit PUTERE.

Jake Carter este un bărbat dedicat meseriei de polițist, un detectiv încăpățânat și obsedat să-i prindă pe răufăcători, dar și un tip cuceritor căruia femeile îi cad la picioare. Lucrează sub acoperire într-un caz extrem de important în care este implicat un temut traficant de droguri, care însă nu este decât o verigă din lanțul care sufocă societatea, sperând că prin arestarea lui să aibă acces la capul rețelei.

Când cazul Amaliei Smith îi este încredințat, poliția anchetand condițiile misterioase ale accidentului ei, viața lui Jake, și așa tensionată de pericolul dat de ancheta sub acoperire, este răsturnată cu susul în jos. Află că femeia pe care o iubește din copilărie, cu care a împărțit suferința la orfelinat și pe care o dorește obsesiv, deși aceasta vede în el doar un prieten de nădejde, Amalia Smith, are un iubit de care este extrem de îndrăgostită, pe care l-a ținut ascuns de ochii tuturor, un avocat bogat, de succes, ce duce o existența plină de pericole, lucrând pentru nemernici care ar trebui închiși după gratii.

Insistent, folosindu-se de toate mijloacele de care dispune, Jake încearcă să dea de urma Amaliei, punctul de pornire constituindu-l „Avocatul Diavolului”, Robert Walsh. Iar ceea ce descoperă, întrece orice închipuire, este de neimaginat!

Frânturile de memorie ale Amaliei, care se dezvăluie treptat, secretele care ies la iveală, obstacolele pe care le au de depășit, dar și pericolul care îi pândește din umbră la fiecare pas, constituie piese în acest imens puzzle în care trecutul amenințător și lumea obscură a celor de temut frâng orice șansă la fericire. Robert și Amalia sunt prinși într-o cursă pe viață și pe moarte, un scenariu diabolic în care personaje dezaxate dețin puterea, le controlează viețile, ucid speranțele și iubirea, schimbând destinele.

Pasiune electrizantă, momente incandescente, suspans, situații antrenante și o poveste de iubire pătimașă, iată cu ce vă veți delecta citind acest mistery-romance seducător pe care îl recomand cu multă plăcere. Aștept cu nerăbdare partea a doua a romanului dar, și mai repede, un spinn off.

„- Dacă vei sta la umbra fricii toată viața, spiritul tău va deveni din ce în ce mai mic, tot încercând să nege iubirea. S-ar putea să ai, însă, o mare surpriză când vei constata că Amalia poate ierta așa cum nimeni nu o poate face și poate iubi cum doar Venus a făcut-o în mitologia voastră, o grecilor. Sufletul Amaliei este o adevărată pasăre Pheonix: are nevoie de o singură scânteie pentru a arde, iar dacă devine scrum, renaște din propria-i cenușă, mai frumos și mai capabil de a purta și a dărui iubire cum niciun alt pământean nu poate să o facă!, acestea au fost cuvintele lui Robert, Amalia.(…) Rămăsesem mută. Voiam să-i spun că Robert nu este deloc îngerul de care ea vorbea, ci doar bărbatul de care mă îndrăgostisem și care în majoritatea timpului îmi scotea fire de păr albe.”

„În timidele și neașteptatele mele fantezii exista o problemă: cu siguranță nu aveam cum să fiu eu, Amalia, genul de femeie pe care Robert ar fi plăcut-o. Din modul în care pronuntase numele Anthos, acum îmi era clar. În viața lui existase o altă femeie și aceea nu eram eu! Acesta avea să-mi fie primul gând ce-mi tulburase mintea încă de la primele ore ale dimineții. Mirosul curat și proaspăt al bujorilor aflați în glastra din dressing mă învăluia pe de-a-ntregul. Am deschis ochii iar razele soarelui aproape că m-au orbit. „

Cartea Anthos de Elena Petrea Kyrintzis poate fi comandată de pe velvetstory.ro

Recenzii și prezentări cărți Editura Velvet Story