Traducere: Oana Chițu

1. Jack Spintecătorul: Crimele din Whitechapel – Stalking Jack the Ripper– 2016 – recenzie
2. Dracula. Pe urmele Prințului Nemuritor – Hunting Prince Dracula – 2017 – recenzie
3. Houdini: Marea evadare – Escaping from Houdini – 2018
3.5. Becoming the Dark Prince – 2019
4. Capturing the Devil – 2019

Kerri Maniscalco a crescut într-o casă bântuită de la periferia New Yorkului, unde a început fascinația ei pentru decorurile gotice. În timpul liber, citește tot ce îi pică în mână, gătește alături de familie și de prieteni și bea mult prea mult ceai, în vreme ce discută despre delicatele probleme ale vieții cu pisicile ei. Primul roman din această serie, JACK SPINTECĂTORUL: CRIMELE DIN WHITECHAPEL, a debutat pe primul loc pe lista de bestselleruri a celebrei publicații New York Times. Este întotdeauna dispusă să discute despre relații amoroase ficționale pe Twitter (@KerriManiscalco) și pe Instagram. Pentru mai multe informații despre autoare, vizitați kerrimaniscalco.com.

Audrey Rose Wadsworth și Thomas Cresswell se îndreaptă spre America la bordul unui vapor care se transformă, chiar din prima seară a voiajului, într-o închisoare plutitoare, căci un criminal sângeros pare că le-a pus gând rău pasagerilor de la clasa întâi. Astfel, ceea ce promitea să fie o călătorie de vis se transformă pe negândite într-un veritabil coșmar. Cine să fie ucigașul? Un membru al echipajului, unul dintre pasageri sau poate unul dintre circarii angajați să îi distreze, seară de seară, pe cei aflați la bord? Nimeni nu e mai presus de bănuială. Nici măcar tânărul Harry Houdini, poreclit „Regele Cătușelor” sau „Maestrul Evadărilor”, singurul care pare capabil să dea lovitura și să se facă nevăzut pe dată. Temerari ca întotdeauna, Audrey Rose și Thomas iau asupra lor sarcina de a-l descoperi pe criminal înainte ca acesta să lovească din nou. Când însă totul indică faptul că următoarea victimă va fi o persoană pe care Audrey Rose o iubește, ancheta ajunge într-un punct mort. Vor reuși cei doi tineri detectivi de ocazie să îl descopere la timp pe criminal? Și, mai important de atât, va reuși dragostea să învingă și de data aceasta?

„Audrey Rose este o feministă isteață și ingenioasă, care nu acceptă să se plece în fața normelor societății victoriene. Povestea întunecată, cu accente gotice, este plină de personaje nuanțate și captivante. O aventură fascinantă, cu o eroină irezistibilă și romantism exact cât trebuie!” – Kirkus Reviews

„Fiecare propoziție din acest roman mustește de decadență. Decorurile imaginate pentru «Carnavalul Clarului de Lună» sunt extravagante, dar periculoase, frumoase, dar înspăimântătoare. Astfel, e ușor de înțeles de ce Audrey Rose e atât de încântată de spectacolul de la miezul nopții și de artiștii săi, căci și noi, cititorii, ne aflăm sub puterea aceleiași vrăji.” – Hypable

Cărțile autoarei Kerri Manisalco pot fi comandate pe edituracorint.ro, elefant.ro, libris.ro, librarie.net, carturesti.ro, dol.ro

Cărțile apărute la Editura Corint / Leda Edge pot fi comandate pe edituracorint.ro, elefant.ro, libris.ro, librex.ro, librarie.net, carturesti.ro, cartepedia.ro

Recenzii și prezentări cărți Leda Edge