Pactul de Elle Kennedy, Editura Epica, Colecția EpicLove – recenzie

Pactul

(The Deal – 2015)

Elle Kennedy

Editura Epica

Colecția EpicLove

Nr. de pagini: 464

Autoare de bestselleruri New York Times, USA Today și Wall Street Journal, Elle Kennedy a crescut în suburbiile orașului Toronto, Ontario, fiind licențiată în engleză la Universitatea York. De la o vârstă fragedă, știa că vrea să devină scriitoare. A publicat până în prezent peste patruzeci de romane, multe dintre ele figurând pe listele de bestselleruri din diferite țări. Iubește personajele feminine puternice, eroii alfa sexy, adoră să creioneze scene romantice, presărate și cu pericole, ca să păstreze lucrurile interesante.

1. Pactul – The Deal – 2015

2. Greșeala – The Mistake – 2015 – recenzie

3. Adevărul – The Score – 2016 – recenzie

4. Scopul – The Goal – 2016 – recenzie

5. Finalul – The Legacy – 2021 – prezentare

Ea e pe cale să încheie un pact cu băiatul cel rău…

În sfârșit, Hannah Wells a găsit pe cineva de care se simte atrasă. Deși de obicei e sigură pe sine, la capitolul sex și seducție are multe probleme, provocate de un incident dureros din trecutul ei. Dacă vrea cu adevărat să atragă atenția tânărului pe care îl place, Hannah va trebui să își învingă nesiguranța și să îl facă să o observe... chiar dacă asta înseamnă să îl mediteze pe căpitanul echipei de hochei a universității - un tip enervant și încrezut -, în schimbul unei întâlniri aranjate. ... și va fi o experiență amețitoare.

Cea mai arzătoare dorință a lui Garrett Graham este să joace hochei în liga profesioniștilor, după ce termină facultatea. Dar o notă catastrofală obținută la un examen amenință să zădărnicească visul pentru care a muncit atât de mult. Prin urmare, dacă pentru a-și asigura locul în echipă trebuie să ajute o fată să stârnească gelozia altuia, nimic nu îi va sta în cale. Însă un sărut neașteptat duce la cea mai nebunească partidă de sex din viața lor. Acum trebuie să o convingă pe Hannah că pe el îl dorește.

Pactul de Elle Kennedy e o încântătoare carte young-adult, cu doi protagoniști adorabili. O poveste caldă și dulce, numai bună de savurat în vacanță! Ceea ce am și făcut! 😀 Coperta, sinopsisul și cotația pe goodreads mi-au atras atenția de cum a apărut în colecția EpicLove a Editurii Epica – o colecție și o editură ale cărei cărți le aștept cu nerăbdare și în compania cărora petrec de fiecare dată momente plăcute și relaxante.

Să-i cunoaștem așadar pe Hannah Wells și pe Garrett Graham și să aflăm în ce constă al lor pact. Capitolele sunt scrise la persoana întâi, alternativ, din perspectiva celor doi.

Hannah și Garrett sunt studenți la aceeași facultate și au câteva cursuri în comun, însă asta e tot ce au în comun. Sfera de preocupări și interese, situația materială, cercul de prieteni, nivelul de popularitate sunt complet diferite. Hannah, o tânără drăguță și retrasă, care nu iese în evidență în mod deosebit, ce se specializa în muzică, provine dintr-o familie cu posibilități materiale modeste, fiind nevoită să lucreze ca chelneriță pentru a se întreține în facultate. Garrett, pe de altă parte, e genul de cuceritor cu numeroase aventuri la activ, o celebritate locală, căpitanul echipei de hochei pe gheață al universității și fiul unui celebru fost jucător profesionist.

Un test la etică va fi declanșatorul unei situații care îi va aduce față în față și le va da viețile peste cap! Cum se poate așa ceva? Ei, bine, în timp ce Hannah a luat singurul zece, Garrett a picat ”cu brio”, stricându-și media atât de necesară pentru a putea juca în continuare – regula antrenorului era inflexibilă în această privință: puteai juca în echipa facultății doar dacă aveai note bune, pe linie! Așa că Garrett, prea orgolios pentru a ruga pe cineva ceva, se vede nevoit s-o roage pe Hannah să îl mediteze pentru a putea să-și îndrepte nota. Însă el, pentru care fetele stăteau ”la rând” dornice de un strop de atenție, nu s-a așteptat în nici un caz la refuzul Hannei!

”(…) îmi înfig degetele mari în găicile pentru centură de la jeanși.  Hei, poți să-mi spui… dacă ai face… crezi că ai putea… Dau din umeri. Știi tu.

Buzele i se strâng ca și cum ar încerca să nu izbucnească în râs.

– De fapt, nu știu!

Expir ușor.

– Ai vrea să mă meditezi?

Ochii ei verzi – cea mai întunecată nuanță de verde pe care am văzut-o vreodată, înconjurată de gene dese și negre – trec de la surpriză la scepticism în doar câteva secunde.

– Te plătesc, adaug eu iute.

– Ăăă… hm… păi, cred și eu că va trebui să mă plătești. Dar… Clatină din cap. Îmi pare rău. Nu pot.”

Fata nu doar că nu era atrasă de îngâmfatul și arogantul căpitan al echipei de hochei, cel mai popular tip din facultate, dar nu era interesată de nimic din ce ar avea acesta de dat la schimb. Însă, după îndelungi insistențe și tatonări, se pare că Garrett a găsit cu ce să o ”momească” și i-a propus un pact de nerefuzat: în schimbul meditațiilor o va ajuta să fie vizibilă, apărând la brațul lui la petrecerile studențești, aparent inabordabilă pentru alții, pentru a atrage astfel atenția lui Justin, singurul băiat de care se simțea atrasă, dar care, din păcate, nu o remarcase.

Însă nici unul din ei nu s-a așteptat ca un simplu sărut să le pună inima pe jar, luați pe nepregătite de chimia explozivă dintre ei. Și nu doar atât, ci conversațiile lor, schimburile de mesaje și tachinările reciproce – de-a dreptul savuroase, pline de umor -, i-au făcut să se descopere și să se placă reciproc, ca persoane. Treptat, petrecând din ce în ce mai mult timp împreună, relația lor evoluează și devin prieteni și confidenți. Iar secretele pe care și le împărtășesc unul altuia sunt extrem de dureroase: Hannah fusese victima unui viol pe când avea cincisprezece ani, și nu depășise pe deplin trauma suferită, iar Garrett, la rândul lui, fusese victima violențelor tatălui său, un nenorocit egoist, insensibil și abuziv.

În paralel cu interacțiunea dintre Hannah și Garrett, cunoaștem și alte personaje și urmărim și alte fire ale acțiunii. Mergem la câteva petreceri studențești, presărate din belșug cu dezmățul de rigoare. O însoțim pe Hannah la repetițiile spectacolului de iarnă, unde va avea parte de mulți nervi și dezamăgire la un moment dat. L-am antipatizat profund pe Cass, colegul ei de duet, și am desconsiderat-o pe MJ, o persoană slabă și ușor manipulabilă, fără coloană vertebrală, dar am îndrăgit-o pe Allie, cea mai bună prietenă a lui Hannah. Îl urmărim pe Garrett la meciurile echipei și îi cunoaștem pe coechipierii și prietenii săi Logan, Tuck și Dean, cu care împărțea și apartamentul, niște fustangii notorii, cum fusese și el până o cunoscuse pe Hannah.

”Ce pot să spun? Jucătorii de hochei sunt niște haimanale. Când nu suntem pe gheață, de regulă putem fi găsiți dezmierdând vreo gagicuță, două din galerie. Sau trei, dacă numele tău este Tucker și este Anul Nou al anului trecut.”

Fac o paranteză pentru a vă spune că Logan, Dean și Tuck sunt protagoniștii următoarelor trei volume ale seriei. Abia aștept să le aflu poveștile.

Revenind la celebrul Pact, acesta a avut rezultatele scontate: el a luat notă maximă la test, iar ea a fost remarcată de Justin. Însă, între timp, prioritățile și dorințele fiecăruia s-au modificat dramatic și acum nu mai aveau ochi decât unul pentru altul, mai ales după ce au devenit ”dependenți” de cele mai incendiare partide de sex de care avuseseră parte fiecare până atunci. Dar vor avea oare curajul să-și asume sentimentele? Vor reuși să se ”repare” reciproc? Și, puși în fața unor alegeri, însă necunoscând din păcate toate datele problemei, vor avea inspirația și tăria de a lua deciziile corecte? Și ce faci atunci când decizia ”corectă” se bate cap în cap cu ceea ce-ți dorești cel mai mult? Vă invit să aflați răspunsurile citind cartea, o lectură minunată pentru toți romanticii și fanii genului young-adult.

”- De ce nu e niciodată simplu când vine vorba de noi?

– Hei, protestează ea, suntem mai interesanți așa.

La asta nu am de ce să mă opun.”