Plină de pasiune de Corina Lupu, Editura Bookzone – recenzie

Plină de pasiune

Corina Lupu

Editura Bookzone

Nr. pagini: 367

Anul apariției: 2020

Corina Lupu are darul de a pune în cuvinte povești de viață despre pierderi și regăsiri, despre puterea iubirii de a transforma totul în jur și despre magia pe care o întâlnim chiar și în cele mai mărunte lucruri care se regăsesc pe drumul destinului.

Măiestria de care dă dovadă în scris, emoțiile pe care le transmite prin poveștile sale și lecțiile de viață atât de prețioase prezente printre paginile sale sunt doar câteva dintre motivele pentru care Corina Lupu este și va rămâne o autoare care scrie pe sufletul tuturor celor care iubesc cărțile de dragoste și care au rămas cu un suflet de visător, prețuind farmecul fiecărui moment al vieții. Iar acum ne demonstrează toate aceste lucruri într-un nou titlu semnat de ea, „Plină de pasiune”.

Înarmată cu optimism, un șevalet și o pensulă, Cassandra pornește cu sufletul greu, din mijlocul unei familii dezechilibrate, într-o călătorie către “nimic nu este imposibil atunci când îți dorești cu adevărat”. Iar ea își dorește cu adevărat!
A-i fi greu, a lua decizii importante și a-și purta singură toate grijile zilei pe umeri înseamnă pentru Cassandra a fi mai puternică, mai răbdătoare, mai înțeleaptă și mai ambițioasă.
„Plină de pasiune” este povestea celor care visează, a sufletelor pure și a celor care înțeleg că viața nu pune pauză emoțiilor atunci când drumul devine greu.
Este povestea celor care știu că dragostea adevărată se poate împărți la doi.

Corina Lupu face parte din noul val de autori români contemporani, o autoare care trăiește  în Timișoara, absolventă a Facultății de Litere, secția franceză-română, care se descrie ca fiind o persoană obișnuită cu calități și defecte, soție și mamă, pasionată de scris, în special de genul romance, dovadă fiind cele două romane publicate până acum ”O iubire de Crăciun” și ”Plină de pasiune”, însă primul ”născut” fiind romanul ”Wandering moments” publicat în 2014 la New York.
Romanul ”Plină de pasiune” este o carte frumoasă și captivantă, o poveste de viață despre ambiție, curaj și lupta pentru împlinirea viselor, despre secrete și minciuni, pasiune și dăruire, prietenie și iubire, care include și două povești de dragoste emoționante și pline de sensibilitate!
Personajul principal al cărții este Cassandra, o tânără de douăzeci de ani, frumoasă și deșteaptă, dar și foarte talentată, care, după ce absolvise liceul de arte cu rezultate foarte bune, dorește să își continue studiile, visul ei fiind acela de a deveni o pictoriță celebră. Rămânând orfană de mamă la o vârstă fragedă, este crescută cu multă dragoste de mătușa Dalma, o femeie iubitoare și cu suflet blând, care îi îndeplinise fetei toate plăcerile, și de tatăl ei, un bărbat autoritar și pretențios în privința fiicei sale, el fiind cel care întreținea familia, fiind proprietarul magazinului din cartier. Pentru că veniturile familiei sunt modeste, fata este nevoită să renunțe la facultate și astfel se înscrie la Școala de artă a doamnei Z. unde trebuie să susțină un examen pentru a obține una din cele trei burse gratuite, loc în care îl cunoaște pe Nick, asistentul doamnei, cu care leagă o frumoasă prietenie. Obține bursa, însă acest lucru nu îl încântă pe tatăl său, acesta dorind ca ea să învețe o meserie, iar  certurile tot mai dese dintre ei o fac pe Cassandra să își ia propriul destin în mâini și să plece de acasă, locuind o perioadă la Maya, prietena ei din copilărie. Își găsește un loc de muncă, angajându-se ca decorator la o cofetărie și, cu ajutorul Sylviei, patroana ei, închiriază un apartament în care să locuiască. Astfel îl cunoaște pe vecinul ei, Eric, un patiser de succes de care se îndrăgostește la prima vedere!
În paralel, aflăm povestea de viață a Sylviei, patroana cofetăriei în care lucrează Cassandra, o tânără frumoasă, cu o fire caldă și binevoitoare, și care, la moartea mamei sale din  urmă cu câteva luni, află un secret teribil care îi bulversează viața și existența. Confruntându-se cu o nouă problemă de viață, îl cunoaște prin intermediul Cassandrei pe Nick, asistentul de la școala de arte, de care se îndrăgostește și cu care va trăi o frumoasă poveste de dragoste!
Modul în care decurge povestea, ce secrete se vor descoperi, ce obstacole vor avea de întâmpinat, dar și dacă își vor realiza visurile, vă las să descoperiți singuri citind această carte minunată!
”Cassandra fusese o frumoasă încă de când se născuse, un bebeluș adorabil, zâmbitor și cuminte. Cu anii, trăsăturile ei fine, delicate, prinseseră contur, căci avea niște ochi verzi minunați, cu gene lungi, un nas mic și obraznic și niște buze pline, frumos conturate. Părul mătăsos, lung și negru, pe care-l purta adesea strâns într-o coadă, era ca abanosul, iar corpul zvelt o făcea să pară gingașă, prețioasă.
Băieții din cartier îi dădeau mereu târcoale, dar ea îi ignora pe toți. O interesa doar pictura, visa să ajungă un artist renumit, cu expoziții și vernisaje, visa să- și depășească condiția și apoi să se gândească la întemeierea propriei familii.
” – Ești foarte talentată, îi spusese primul său profesor, dar nu e de ajuns, să știi. Pictura înseamnă, în primul rând, pasiune. Dacă te simți plină de pasiune, dacă conștientizezi că ea este o artă care de-a lungul timpului a schimbat imaginea și percepția asupra lumii, o să ajungi un artist apreciat, altfel va rămâne doar un hobby. Vrei să fii un artist adevărat, Cassandra?
Iar ea era plină de pasiune. Lucrările ei îi exprimau trăirile și sentimentele, dădeau frâu liber imaginației, asemenea unui poet în versurile sale, unui muzician sau dansator. Culorile pe care le folosea trădau starea ei de spirit, dezvăluindu-i sufletul, fiind modul ei personal de a privi și de a înțelege lumea.”
”Nu-i stătea în fire să caute aventuri amoroase. Existaseră destui băieți de la școală sau din cartier care-i dăduseră de înțeles că ar fi interesați de ea, dar nu simțise pentru niciunul acea emoție despre care tot auzise vorbindu-se, acea flacără mistuitoare care să-i pârjolească inima și să-i fure somnul. Sentimentul de neliniște sufletească apăruse brusc când îl văzuse pe Eric pentru prima oară. Fără să știe cine era, fără să fi schimbat vreo vorbă, simpla lui prezență în același loc cu ea îi trezise interesul și instinctul de a-l seduce. Din primul moment se gândise că ar putea face orice pentru a-l cuceri. Trase adânc aer în piept, încercând să-și potolească bătăile inimii, căci simplu fapt de a se gândi la el o făcea să-și piardă controlul.”
Mi-a plăcut mult cartea, este scrisă lejer și ușor de lecturat! Personajele au fost foarte atent construite și bine conturate. Mi-a plăcut mult Cassandra, o femeie puternică, curajoasă, luptătoare, dar și sufletistă și iubitoare, mi-a plăcut mătușa Dalma și mi-a plăcut și Sylvia! Coperta cărții este superbă iar titlul foarte potrivit.
Recomand această carte tuturor iubitorilor de povești de dragoste, însă și celor care își doresc o lectură plăcută și relaxantă! Veți descoperi două povești de dragoste superbe, dar și o călătorie către maturizare și împlinire!