Blanka Lipińska

Editura Bookzone

An apariție: 2021

1. 365 de zile – 365 dni – 2018 – recenzie
2. Acea zi – Ten dzień – 2018 – prezentare
3. Următoarele 365 de zile – Kolejne 365 dni – 2019

Blanka Lipińska este una dintre cele mai populare autoare și influente femei din Polonia. Aceasta este autoare mai degrabă din dorință decât din necesitate. Cu peste 1,5 milioane de exemplare ale bestseller-ului său vândute în Polonia, Blanka a fost clasată drept unul dintre cei mai bine plătiți scriitori din Polonia în 2019 de revista Wprost. În 2020, aceeași revistă a inclus-o și pe lista celor mai influente femei din Polonia. Sondajul Bibliotecii Naționale Poloneze o enumeră printre primii 10 autori cei mai populari din Polonia, iar revista Forbes Women a inclus-o pe lista mărcilor feminine de top. Bestseller-ul său, „365 de zile”, stă la baza unuia dintre cele mai de succes filme de pe Netflix din 2020, din întreaga lume. Filmul a fost timp de 10 zile numărul 1, al doilea cel mai de succes din istoria topurilor de pe Netflix.

Finalul bestsellerului romantic care a inspirat filmul de succes de pe Netflix – 365 DNI

Pune-ți centura de siguranță, Următoarele 365 de zile este un adevărat roller coaster emoțional! Vei fi purtat de la pasiune până la depresie, de la dragoste până la obsesie, de la începutul șocant și până la finalul complet neașteptat.

Laura este împușcată în timpul sarcinii și cei mai buni doctori se luptă pentru viața ei. Soțul său, capul mafiei siciliene, trebuie să ia cea mai grea hotărâre din viața sa – să-și salveze iubita sau copilul? Oare ce va alege Massimo? Oare viața fără Laura va mai avea sens pentru el? Își va putea crește singur fiul? Milioane de gânduri îi trec prin minte, dar niciunul nu-i aduce alinare. Nu știe care va fi soarta familiei sale. Ale cui sunt oare cele 365 de zile pe care le vom urmări în a treia parte din saga?

Romanul Următoarele 365 de zile este o continuare a bestsellerului scris de Blanka Lipińska despre Laura Biel, care a fost răpită de capul mafiei siciliene. Plină de erotism și de răsturnări de situație senzaționale, această serie, comparată cu bestsellerul mondial Cincizeci de umbre ale lui Grey, a câștigat inimile femeilor.