1. Te voi iubi mereu – Editura Leda Edge – Forever My Girl, 2012 – recenzie

Mă așteptam să-mi cresc fiul.

O singură privire a făcut ca totul să se schimbe. N-am așteptat niciodată fericirea.

Nu m-am așteptat niciodată să o găsesc.

Nu m-am așteptat niciodată să simt dorință. Nu m-am așteptat niciodată să am o familie. Nu m-am așteptat niciodată să fiu iubit.

Nu m-am așteptat niciodată să mă îndrăgostesc.

Se spune că trebuie să te aștepți la lucruri neașteptate, însă nu mi-am dat seama că voi găsi o iubire neașteptată care va dura veșnic.

Un montagne russe de emoții […]. O iubire neașteptată ne oferă speranța că în viață, chiar și în cele mai întunecate momente, există o rază de lumină. Cu toții merităm o a doua șansă pentru a învăța să iubim din nou. Mi-a tăiat respirația! Cinci stele!” –  K.A. Robinson, autoarea seriei „The Torn”, bestseller New York Times

Încă de când am terminat de citit Te voi iubi mereu, am fost nerăbdătoare să citesc volumul următor al seriei, știind că e vorba de povestea lui Harrison și a lui Katelyn, pe care i-am cunoscut deja în primul volum și care m-au impresionat deja prin intensele și dureroasele experiențe de viață care i-au marcat. Eram sigură că mă va încânta și impresiona povestea lor de dragoste, și așa a fost! O poveste despre suferință și despre vindecare, o poveste despre iubire și despre miracolul celei de-a doua șanse. O poveste cu personaje rănite sufletește, cărora le e teamă să spere la fericire.

Cartea O iubire neașteptată de Heidi McLaughlin e scrisă într-un stil captivant, iar acțiunea are un ritm alert, ce te face să nu o poți lăsa din mână până la final.
Este scrisă la persoana întâi, alternativ, din perspectiva lui Harrison, respectiv a lui Katelyn.

Deși povestea lor este de sine stătătoare, eu consider că nu trebuie citită înainte de lectura primului volum, unde aflăm despre Katelyn și tragedia pe care a trăit-o până să îl cunoască pe Harrison.

În Te voi iubi mereu, am aflat povestea lui Liam, un rocker celebru și a lui Josie, iubita lui din liceu, pe care o părăsise cu ani în urmă, lăsând-o devastată emoțional și… însărcinată, fără ca el să știe acest lucru. Însă, revenit în Beaumont după ani de zile, la înmormântarea lui Mason, cel mai bun prieten al lui, și-a cunoscut fiul, pe Noah, iar sentimentele lui pentru Josie, rămase treze în tot acest timp, au ieșit năvalnic la iveală, reușind în cele din urmă să formeze o familie toți trei. Asta pe scurt despre primul volum.

Vă spuneam că Liam revenise în Beaumont la înmormântarea celui mai bun prieten al lui. Ei bine, Katelyn e văduva acestuia, distrusă de moartea fulgerătoare, într-un accident de mașină, a soțului ei pe care îl iubea din tot sufletul. A rămas singură, cu două fetițe mici de crescut: gemenele Elle și Peyton, de doar cinci anișori.

Harrison e toboșarul trupei rock a lui Liam, care își creștea singur fiul în vârstă de opt ani, pe Quinn, de când mama acestuia i-l pusese în brațe, la doar trei zile de la naștere, dispărând apoi din peisaj. Mai multe amănunte despre împrejurările nașterii lui Quinn veți citi în carte.

Harrison și Katelyn s-au cunoscut cu ocazia petrecerii de Crăciun date de Liam și Josie, iar din partea lui a fost dragoste la prima vedere. Impactul a fost atât de puternic, încât s-a mutat din L.A. cu Quinn în Beaumont, pentru a avea ocazia să o cunoască mai bine pe Katelyn, conștient fiind că ea avea nevoie de timp să-și revină după moartea soțului.

Cartea pune foarte bine pe tapet sentimentele, trăirile și gândurile fiecăruia, felul în care se raportau unul la celălalt. El încerca să-i dea spațiul de care părea să aibă atâta nevoie, iar ea se împotrivea din răsputeri atracției pe care o simțea față de el, simțind pe undeva că și-ar trăda soțul dacă ar intra într-o nouă relație.

Intrând în poveste, avem ocazia să plecăm cu trupa într-un turneu, motiv pentru ca toți, mari și mici, să se cunoască mai bine. Autocarul cu care călătoreau era special amenajat pentru turnee, dar chiar și așa era dificil să stea laolaltă membrii trupei, Josie, Katelyn (care era impresara lor temporară), și copiii: Noah, Quinn, Elle și Peyton. Iar cireașa de pe tort a fost excursia la Disney Land, savurată de toți.

Turneul s-a terminat brusc din cauza unei încurcături ce părea făcută de Katelyn, în realitate o răzbunare a fostei impresare, Sam, nenorocita care se amestecase și între Liam și Josie, făcând atâta rău, după cum știm din primul volum.

Povestea de dragoste dintre Harrison și Katelyn avansează încet, timid chiar, în ciuda sentimentelor din ce în ce mai puternice. Harrison era nesigur că ea ar putea fi interesată de o relație pe termen lung de un tip plin de tatuaje, un rocker cu o viață dezordonată și cu un copil de crescut, cum era el, iar ea la rândul ei, nu credea că un tip ca el poate fi atras cu adevărat de o văduvă cu doi copii mici. Însă propriile inimi îi vor face să își dea o șansă reală.

Dacă eu cred că ea mă vrea, având în vedere brațele mele complet tatuate și stilul de viață haotic al rockerilor, înseamnă că am înnebunit. Știu că-i pot oferi mai multe decât ceilalți bărbați. Un cămin stabil, o viață fără griji financiare și un bărbat care ar pupa pământul pe care ea calcă. Dar eu nu sunt genul pe care i-l poți prezența mamei sau care te poate însoți la ședințele cu părinții fără că lumea să se holbeze la ține. Știu că ea nu vrea asta. Sunt destui cei care se holbează deja la ea. Scot o foaie nouă de hârtie și încep să scriu mai multe versuri. Mai mult cuvinte siropoase pe care îmi doresc să i le pot spune ei. În schimb, mă afișez la ea aproape zilnic și mă ofer să-i aduc cafea, mâncare sau să-i tund gazonul pe gratis, fiindcă nu pot, oricât aș încerca, să pricep că nu sunt altceva decât un simplu prieten pentru ea și că așa voi rămâne.

M-a emoționat și încântat interacțiunea cu copiii, modul în care își crescuse Harrison fiul, dar și felul în care se va apropia de micuțele fete ale lui Katelyn, mai ales de Peyton, care nu reușea să depășească trauma pierderii tatălui. Ca de fiecare dată, cărțile în care în poveste apar copii mă ating într-un mod aparte, și așa a fost și de această dată.

Un moment deosebit al cărții este nunta lui Liam și a lui Josie, la care Katelyn și Harrison le vor fi doamnă, respectiv cavaler de onoare, iar copiii le vor pregăti o surpriză!

Totodată, ne reîntâlnim și cu unul din personajele principale din primul volum, și aici mă refer la Nick, tânărul medic pediatru care fusese îndrăgostit de Josie și cu care aceasta avusese o relație serioasă, de durată, până să revină Liam în Beaumont și în viața ei. Chiar îmi doream să aflu despre acesta, mi-a părut rău de el când a fost nevoit să se despartă de Josie, parcă nu prea merita să fie dat așa la o parte, așa că m-am bucurat să aflu că și-a refăcut viața. Totul e bine când se termină cu bine…

Revenind la personajele principale ale volumului de față, atât Harrison, cât și Katelyn sunt două personaje minunate, frumoase sufletește și având caractere puternice, călite de greutăți. Dintre cei doi, Harrison este preferatul meu. A fost constant sigur pe el și pe sentimentele lui și a fost foarte înțelegător cu Katelyn și cu fetele. Un tip tatuat, rocker, dar foarte sensibil și talentat, care scrie versuri pentru cântecele trupei, un tată minunat, un prieten adevărat și un îndrăgostit plin de blândețe și răbdare. Cum să nu-l iubești? Cât despre Katelyn, mi-a plăcut, am îndrăgit-o și am suferit alături de ea, i-am înțeles ezitările și îngrijorarea în privința fetițelor, dar m-a dezamăgit la un moment dat neîncrederea ei și felul în care a gestionat o situație delicată, veți vedea despre ce este vorba. Însă lucrurile se vor aranja cum nu se poate mai bine în cele din urmă.

Unul din cele mai impresionante momente ale cărții mi s-a părut cel cu noul tatuaj a lui Harrison de la finalul cărții. Unde și l-a făcut și ce reprezintă, nu vă divulg. Pe mine m-a topit.

Nu vă mai dau detalii, vă invit să citiți cartea și să descoperiți toate momentele frumoase și emoționante, dar și pe cele pline de tensiune, suferință, neîncredere și așteptare prin care vor trece eroii cărții și vă asigur că, dacă v-a plăcut primul volum, acesta vă va încânta!

Acțiunea cărții se întinde pe durata unui an de zile, în care viețile tuturor protagoniștilor se vor schimba radical, trecând de la agonie la extaz, de la furie și neputință la acceptare, de la suferință și neîncredere la iubire și la șansa unui nou început.

”În acest moment, îmi dau seama că viața mea nu poate fi mai frumoasă decât este acum. Îl am pe fiul meu, pe femeia de care sunt îndrăgostit nebunește și două fetițe frumoase care îmi fac inima să cânte de fiecare dată când îmi zâmbesc.

Ce altceva și-ar mai putea dori un tip ca mine?”

Cărțile apărute la Editura Corint/ Leda Edge pot fi comandate pe edituracorint.roelefant.ro, libris.ro, librex.ro, librarie.net, carturesti.ro, cartepedia.ro

Cărțile autoarei Heidi McLaughlin pot fi comandate de pe elefant.ro, libris.ro, librarie.net, dol.rocartepedia.ro, emag.rocarturesti.ro