Editura Miron

1. Frumos și cu inima de gheață (Cold-Hearted Rake – 2015) – recenzia
  2. Vreau să fiu soția ta (Marrying Winterborne – 2016) – recenzia
  3. Diavolul în primăvară (Devil in Spring – 2017)
  4. Hello Stranger – 2018
O fată excentrică rămasă nemăritată…
Majoritatea debutantelor din înalta societate visează să-și găsească un soț. Frumoasa lady Pandora Ravenel are cu totul alte planuri. Tînăra ambițioasă ar prefera să rămînă acasă și să se ocupe de mica ei afacere, în loc să ia parte la Sezonul londonez. Dar într-o seară, la un bal din înalta societate, se vede atrasă într-un scandal, alături de un străin frumos precum păcatul.
Un cuceritor cinic…
După ani întrgi în care a reușit să scape de căsătorie, Gabriel, lord St. Vincent, a căzut într-un final în mrejele unei fete rebele care i se pare complet nepotrivită lui. De fapt, ea nici nu vrea să aibă de-a face cu el, dar Gabriel o găsește irezistibilă. Și ar face orice, ar fi în stare să o ia de soție pe Pandora, chiar dacă această căsătorie ar fi un pact cu diavolul.
Un complot periculos…
Lăsîndu-se convinsă de farmecele lui Gabriel și de insistențele lui, Pandora este de acord să-i devină mireasă. Dar va descoperi curînd că abilitățile ei de femeie de afaceri o vor implica, din întîmplare, într-o conspirație periculoasă – și doar soțul ei o mai poate apăra. Gabriel se pune pavăză în fața adversarilor ei necunoscuți și curînd își vor da seama că ceea ce a părut la început o căsătorie de conveniență, se dovedește a fi căsătoria perfectă…
Sursa: Editura Miron

Cărțile autoarei Lisa Kleypas pot fi comandate pe elefant.rolibris.ro, librarie.netemag.rocarturesti.ro